tirsdag 10. november 2009

Rumpetaske

I dag ble jeg sulten. Siden jeg hater å handle mat, spiser jeg bare det jeg har. Det er ikke mye igjen i kjøleskapet. Derfor tar jeg studenttrikset og popper meg popcorn.

Billig og fryktelig sunt og mettende.


I går lo jeg av tre ting:
  1. At vi (Ingrid, Lars og jeg) gikk av trikken klokken 00.06 på Jernbanetorget kun for å se på køen utenfor Space World, som antakeligvis var der grunnet en spill-lansering. Sikkert bare en extencion-pack til WoW sa Lars.
  2. At doen på Evergreen alltid er rasert/nedspydd/oppgriset uansett når på døgnet man er der.
  3. Hvor latterlig fantastisk White Lies-konserten forrige torsdag var. (Ble dere(?) sjalu nå?)

Nå ler jeg av at rumpetaske på engelsk heter bum bag, og at jeg valgte å spise kald couscos med grillkrydder istedet for popcorn.


1 kommentar:

  1. Du har nok rett i at jeg ha valgt litt feil! Men nå er det kun ett semester igjen, så jeg gidder ikke gi meg nå ;)

    SvarSlett