fredag 3. desember 2010

Time To Pretend I´m A Fan

I går kom jeg på hvorfor jeg egentlig aldri ble fan av MGMT på Hove i 2008. Litt kjipt å komme på det midt under konserten på Sentrum Scene som jeg hadde brukt mye penger på. De kan jo faktisk ikke spille særlig bra live. Eneste grunnen til at jeg ble fan selv om konserten sugde i 2008 var fordi det var hipt og trendy. Så jeg kjøpte en fet t-skjorte og begynte å høre på CDen. Og det var greit.

I går skjedde det samme igjen. Var på en middels dårlig konsert. Tenkte at dette er ikke bra. Gikk ut. Kjøpte et hipt og trendy bærenett med logoen på. Da ser alle at jeg har vært på konserten, for det er jo tross alt det viktigste. Uansett om bandet er bra live eller ikke.

PS. Fikk kjeft av en 18 åring jeg snek meg forbi etter å ha vært på do: "hold deg på et sted a, drit i å fly frem å tilbake". Jeg ble helt paff og bare unnskylde meg med at jeg måtte på do. Ungdommen nå til dags.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar