fredag 5. juni 2009

Blåmerker og Indigo og overmadrasser.

Nå er det sommeferie. Det er ganske greit. Hittil i sommerferien har jeg rukket ganske mye. Jeg har fått vite at jeg skal være vakt på Øya-festivalen. Jeg er kjempestreng og sur, så det passer veldig bra.

Jeg har også rukket å få et blåmerke på armen. Ett på leppa. Og på hofta. Det på hofta kommer av at jeg liker å sove rett på gulvet. Noen ganger bortskjemmer jeg meg selv og legger overmadrassen ned på gulvet slik at det blir litt mykere. Men det hjelper ikke så mye. På mandag skal jeg på IKEA og handle en seng.

Fikk spørsmål av en stalker om hvordan et vanlig Dig Med-vors er, jeg kan avsløre at det er mye kroppskontakt:

En gang i løpet av sommerferien, så gikk vi inn en dør som var lukket. Men det var litt spennende også. Se video:

Tilleggsoppplysning: etter minnekortet ble fullt, begynte folk å klaske krykker sammen, dælje stoler i gulvet og spille magiske fløytetoner. M U S I K A L S K. O M G.

Det ble burger istedet for deltakelse.

1 kommentar: