torsdag 18. juni 2009

Jeg liker ikke Erik og Kriss.

I dag våknet jeg til denne meldingen: Til Schenker Alnabru (Osl er ankommet en sending fra LANDEMOEN SKOG OG SE. Kontakt for utkjøring. What? Men det viste seg at det var ikke jeg som hadde bestilt. Det var visst lillebror. Vedsekker denne gangen.

Veldig greit å gå en tur nedover Karl Johan i dag for å bli litt finere i formen. Og jeg har lært at alt som er gratis er fint, så da jeg blir stoppet og spurt om jeg vil delta i en smakstest mot at jeg fikk et skrapelodd, sa jeg selvfølgelig ikke nei. Noe det viste seg at det burde jeg ha gjort, da testen ikke omhandlet fyllemat, noe som kunne passet ganske bra, men øl! Ø L ! OMG, hva skulle jeg gjøre? Man kan jo ikke trekke seg fra en smakstest i det brettet med fulle ølglass kommer inn. Så jeg tvingte medisinen ned, og det var ikke godt. Og etter tre glass med noe som like så godt kunne ha vært urin, var jeg på spyets rand, og fant det fornuftig å se om det hadde lønt seg. Det hadde det ikke. Jeg har ikke Flax.

Dagen toppet seg etter trappevask og febrilsk pass-leting som også inkluderte de på andre siden av fjorden. For det viste seg nemlig at passet lå i den ene av de to skuffene jeg har, og inni pass-lommen, joda, litt flakz skal man ha; en krølla 50-lapp yall!

Noen spøy i natt. Dette er ikke spy.

Dagens fangst. Av verdi.

2 kommentarer:

  1. Ble du lurt inn i et smug og så inn på et rom?
    Det ble den ene vennen min. Jeg BEINA vekk, mens han måtte lide seg gjennom smakstester. Han smakte jus med KANELSMAK. HAHAHHAAH

    SvarSlett
  2. Ja, jeg trodde det var noe superhemmelige nye smaker elns. Så feil kan man ta. Neste gang skal jeg ha minst TO flax-lodd ass.

    SvarSlett