tirsdag 22. februar 2011

Eggstremt!

I dag skulle jeg spise lunsj på IFI. Smart som jeg er så tok jeg med meg et egg. Jeg må innrømme at jeg er ganske så flink til å koke egg, selv om jeg må slå opp i "Fra boller til burritos" hver gang. Men pytt. Bedre å være på den sikre siden slik at man får egget perfeggt.

Og som en fattig student med elendig budsjetteringsskills så er hjemmelaget matpakke en smart løsning. Og siden jeg er så flink å ha med egg og brød hjemmefra så kan jeg påspandere meg en tube kaviar. Særlig etter sist gang i IFI-kantina, da jeg trenge litt majones, og fant ut at den bare kosta 2 kr, så er dette en billig løsning.

Tenk at man kan ta så feil. En tube mikrokaviar koster hele 7 kroner! Og det verste er at den ikke er russisk en gang! Neste gang går jeg for majones, evt. tar med en fisk så jeg kan lage min egen kaviar.

Til opplysning: Egget er av normal egge-størrelse.

2 kommentarer:

  1. haha, du Marte, du Marte, du er søt og morsom!

    SvarSlett
  2. Der har de egget seg ut med prisen!

    SvarSlett