onsdag 14. juli 2010

en dag i dyrehagen

Trendbarometeret bare eksploderer nå altså.
Hva gjør man når alle enten jobber eller er på ferie. Jo. Etter råd fra min mor: man går på shopping.
Fant etter en stund ut at jeg trives i mitt eget selskap. Piknik i Slottsparken er ikke så ille med halvstekt panini.

Etter å ha lånt toalettet på Klingenberg, tatt med meg en gratis Twilight-plakat og vurdert å gå på kino alene (hadde det bare gått en film), tok jeg trikken hjem.
På trikken møtte jeg tanten min. Hun skulle på Danko Jones. Hun sa det var hardt. Veldig hardt. Hørte på det. Har hørt hardere for å siresånn.

Hjemme hang jeg opp feriebilder. Er nå på vei til å få meg en bildevegg. Det er visst veldig i tiden. Det er visst i tiden å ta bilder med kamera som tar bilder som ser ut som de er fra før i tiden. Forstår ikke helt det der med den tiden alltid.


Ble fint da.


På de kommende karneval jeg (forhåpentligvis) blir invitert på, skal jeg kle meg ut som diverse dyr.


3 kommentarer:

  1. Kul vegg Marte!

    SvarSlett
  2. Takk! Jobber med å fylle den opp. Gjelder bare å skrape sammen penger til fremkalling først:)

    SvarSlett
  3. sykt fin vegg du har laget. jeg liker spesielt det bildet nederst til venstre. hun med hatten ser sykt digg ut.

    SvarSlett