onsdag 28. juli 2010

The Twilight Saga-LOL (HAHA)

Gikk inn i kinosalen. 
Fant ut at noen satt på plassene våre. 
Dobbeltsjekka billettene.
Helt identiske med plasstyvenes. 
Satt oss ned ved siden av mor (høylytt, smålubben og med fake negler) og sønn (ca 8 år).
Kommer til denne scenen (forestill at den er tekstet på norsk) :



Sønn (ca 8 år) spør mor (høylytt, smålubben med fake negler) hva en jomfru er.
Marte og lillesøster (ca 15 år) synker dypt ned i stolene og fniser.
Mor (høylytt, smålubben med fake negler) forklarer sønn (ca 8 år) at det er noe man er når man ikke har hatt sex.
Sønn (ca 8 år) vet heldigvis hva sex er.

Det er ikke lett å ha lydløs latterkrampe på kino. 

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Stakkar foreldre som de må gå igjennom! Jeg spurte en mann om han var et troll når jeg var liten. Mamma bare ehheee, kom nå!

    SvarSlett
  2. Hehe..
    Jeg spurte mamma hva man brukte kondomer til i butikken når jeg var liten.
    Og kom med oppfølgerspørsmålet: Hvorfor er det jordbærsmak på de da? (noe jeg fortsatt ikke skjønner)

    SvarSlett