onsdag 26. januar 2011

7. av 7. semester i høyere utdanning

Har hengt to dager på det nye informatikkbygget på Blindern. En dag før de to så var jeg her, men da hang jeg ikke så mye. Klarte å låse meg inne i et rom da jeg skulle på do, siden alt er veldig fancy og man trenger nøkkelkort for å komme inn over alt. (Hadde ikke fått nøkkelkortet den dagen)
Apropos nøkkelkort så tenker jeg faktisk å lage hull i kortet og henge i en sånn keystring så jeg kan gå med det rundt halsen. Da kan jeg føle meg viktig.

Forrige semester var jeg en dårlig student og printet ikke ut så veldig mange papirer, derfor hadde jeg en fin printerkvote til overs. Den brukte jeg opp i går, sammen med den nye printerkvota. Og når den og var brukt opp så måtte jeg kjøpe en ny. På 250 sider eller noe. Den tipper jeg også snart er brukt opp, siden de to fagene jeg tar tilsammen sikkert har 400 sider eller mer med artikler på nett. OG NEI JEG HAR IKKE IPAD SÅ JEG LESER IKKE ARTIKLER PÅ NETT.

Dette med printerkvoter er kanskje ikke så veldig interessant å lese om, men det er interessant for meg å se, om ca 3 måneder, hvor mange av de arkene jeg har printet ut jeg kommer til å komme meg gjennom.

Kjøpte forresten 5 av 7 bøker på pensum i går. Trodde jeg. Helt til jeg kom hjem og fant ut at den ene boken jeg hadde kjøpt faktisk ikke er på pensum. Samma kan det være. Kommer ikke til å lese de uansett.

Og der var siste semester på en bachelorgrad i digitale medier i gang.

JEG ER EN FLINK STUDENT.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar