tirsdag 28. april 2009

Back to the 80's/90's

Sykt.

Da jeg sto og ventet på fremkomstmiddel til skolen i sta, og droppet bussen siden trikken skulle komme om bare 2 minutter. Ja, jeg liker trikken best. Så jeg noe som umiddelbart fikk meg til å ta opp mobilen for å informere vestlandet om følgende:

Jente, alder 19-ish, iført grå leopard/zebra/zorse-stripete tights og vanlig hettegenser, joggene, med (hold dere fast) DISCMAN! Oh my gaad!!! Retro, er vel den rette beskrivelsen.

Slik så min første discman ut. Veldig fin og stabil.

Så, da jeg fikk svar tilbake, med følgende melding "OH LORD! E d mulig! Her i stvg observere eg stadig, hold deg fast, ROLLERBLADES! Ka skjer me verden, 80talls nostalgia?" skjønte jeg at nå er det bare å finne frem permanenten og fargerike tights (oj, de er her visst alt. OMG).

Anygate, da jeg gikk hjem i dag observerte jeg også en av disse trendy menneskene på blades. Tror jeg skal lete frem skøytene som jeg kjøpte på Drøbak City for 500 kroner da jeg var ca. 13 år og hadde drømt om inlineskøyter siden jeg var 8. Fint med rollerblades når man bor et sted hvor det ikke er annet enn subbus, grus, pukk og riksvei. Men Oshlo derimot... Mohahaaaa.



Og dette er ikke det sykeste som har hendt meg i dag. Jeg har til og med fått meg en følger på bloglovin'! Jiiiizeeez. Herreli, jeg er på vei til å bli en skikkelig stor blogger nå. Ikke vær redde for å komme bort til meg på gaten assa, jeg synes det bare er kozzzzzz.

Supastar. Supablogga.Veldig retro.

2 kommentarer:

  1. ..og 14 timer senere satt jeg ved siden av jente 23ish m/ rød bobfrisyre, på bussen, med DISCMAN! lætt-lætt-lættiz. Da jeg fortalte folk født mellom 1970 og 1975 om dette så visste de ikke hva discman var! De trodde det var et bråkete headset. Jeg tror tiden spiller oss et puss og at dette var et 90-tallsfenomen, for de nevnte oldingene på 35+ husker bare walkman, og DET er retro det, jeg vil ha 10 walkmaner i stedet for en discman lizm.. -L

    SvarSlett
  2. LOL-lol-løll! Fyttikatta, nå stikker jeg hjem for å lete i skap og skuffer etter retro musikkavspillere. Må være trendy, og må være det nå!

    SvarSlett