tirsdag 7. april 2009

Bah!

Ok. Jeg tar buss fra Oslo til Grimstad, slik at jeg kan påskeferie meg litt.
Jeg har med min lille søte PC, slik at turen kan gå litt fortere. På den har jeg selvfølgelig litt av hvert jeg kan se på. Å som jeg gleder meg.

"de Usynlige", det er en film jeg tenkte at kan være ok å se på en buss. Herlig at det var en film med kommentatorspor. Hurra. Erik Poppe har en fantastisk stemme.

Over til neste alternativ.

"Wallace & Gromit"; digg at den er i et format som ikke støttes. NEXT.

"Gossip Girl" -> Nei, den var ikke ferdig nedlasta (lovlig, selvfølgelig...)

Siste alternativ: Episode 17 av "Paradise Hotel", den må jeg se på nettet, da Nesodden ikke støtter TV3. Lavprisekspressens Internett støtter tydeligvis heller ikke TV3. Damn!


Vel. Da får det bli "Kamilla og Tyven". Jeg krysser fingrene.



God tur videre Marte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar