torsdag 23. april 2009

Det er bedre å høre mye, enn å være med å kapre 9/11-flyet!

Jeg har innsett én viktig ting. Humoren har forandret seg i løpet av de siste 21 årene.
I motsetning til det norske språk, som kun har gått en vei. Har humoren, tro det eller ei, faktisk steget og stiger stadig vil jeg påstå, mot nye høyder.

Kurve over det norske språk. Stjålet i sin halvhet fra Wilhelm (slå meg if it's not ok).

Kurve over norsk humor, tegnet i paint av Marte.

Dette er kanskje ingen banebrytende oppdagelse jeg har kommet med her, men det slo meg, etter å ha mottatt en rekke SMS de siste dagene med en del vitser og one-linere, at Tore Skoglund kan gå å legge seg.

Og da jeg slo meg ned i sofaen for å slappe av litt, og de sender "du skal høre mye" på NRK1 som torsdagsunderholdning, forstår jeg at underholdning var enklere før. At ikke jeg har fått mitt eget humorprogram enda, men kun blitt lovet en rolle i talkshowet til Lotte som politisk kommentator, tar jeg nesten som en fornærmelse. Men bare nesten.

Jeg kan ha mitt eget lille show her på bloggen jeg. Ikke noe problem! Starter denne torsdagen med noen gjesteinnlegg fra henoldsvis Nicco og Kaja.

(Nei, de har INGEN som helst sammenheng med yndlingsserien min)

Karita hadde jeg ikke engang tatt på krita.

Mohahaha.

Så var det Kaja-kaj som begynte og SMS/MSN-stalke meg med one-linerne (de er for grove for denne bloggen, sjekk heller ut www.yobiatchmattafakkahoe.blogspot.com) og rim:

Det er bedre å druse, enn å komme i Nannas truse.

Det er bedre å drikke skumpa, enn å få en i rumpa.

Ble litt usikker nå om det er Kaja eller Petter som har funnet på disse. Jaja. Litt morsomme er de i allefall. De slår Skoglund. Men de slår ikke KLM eller Lille Lørdag, merker at jeg må jobbe litt mer med teorien min for at den skal være vanntett. BRB.

Kos dere med denne lattermilde gjengen så lenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar