onsdag 13. mai 2009

anti-eksamensstress

Da jeg har store problemer med å klare å gjøre meg stresset til ting, og spesielt når det kommer til eksamen, har jeg ingen medfølelse for de som løper rundt og er gærne. Jeg chillern slik som André, og tenker at je tare som det kømmer.

Eksamen går som den går, det er ikke jeg som får grått hår. Mohaha. Moro-Marte.



Forslag til tidsfordriv for de som ikke klarer å bli stresset til eksamen:

  • Drikk øl hver dag
  • Sitt på Facebook
  • Sov
  • Tren
  • Gjør narr av de som stresser, ved å fortelle om alt det morsomme du gjorde i går (øldrikkingen)
  • Snakk om ting som ikke har med skolen å gjøre med de som bare vil snakke om skolen
  • Les bøker som ikke er pensum
  • Besøk familiemedlemmer
  • Jobb
  • Sol deg, gjerne i hagen, for de uten hage er solarium et alternativ

Og for all del: ikke forvirr deg opp på skolen - ha i såfall med ørepropper og mørke briller, slik at du unngår maset!!!


Flere tips mottas med takk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar