fredag 22. mai 2009

Synnøve Svada og meg.

TV er kjedelig. Utenom når Norge vinner i MGP eller det skjer noe morsomt på Paradise Hotel. Men den tid er selvsagt forbi. Men det er jo like så greit, for da slipper jeg å måtte skynde meg hjem for å rekke alle de to spennende TV-programmene jeg følger med på.

I går kom Solveig på besøk. Hun var ganske brun. Først var jeg redd for at jeg egentlig måtte jobbe, ikke det at jeg er redd for å jobbe på Absolutt/Relativt Hyggelig azza, men så fiksa det seg. Heldigvis. Så da kunne jeg være velkomstkomité. Sist Solveig og Mari var på besøk fra Bergen, hadde jeg spysyken (for kanskje andre eller tredje gangen i mitt liv. Flaks lizm). Lotte hadde bronkitt. Så vi var flinke vertinner. Hadde tenkt å skrive verter, men kom på at vi er jo egentlig vertinner.

Så etter et lite lan-party, med blant annet fiksing av litt Spotty-kontoer, (har du ikke så funker den linken til venstre på siden her veldig bra, forresten tviler jeg på at det er noen som IKKE har Spotify som leser denne bloggen i og med at jeg bare har nerdevenner) var det klart for litt sjokkospising og fordøying av all den tacoen vi hadde stappet i oss. Jeg sov på en overmadrass rett på gulvet, for man gir alltid det beste til gjeste (rim) det er en ganske hard sovemetode, men en gang speider alltid speider. Hvem trenger vel noe mer enn en 90 seng i et 20 kvadratmeterstort rom lizm?

Jeg måtte ligge i senga og ta bilder fordi jeg hadde overforspist meg på tacobonanzaen.

To ting jeg føler at jeg bør ta opp/gjøre rede for:
  1. Til Arma (mest): Jeg har jo også meldt meg frivillig på Øya-festivalen, men har ikke fått mail om at jeg har blitt det, alikevel får jeg også disse tvetydige mailsa "ØYA "BAR-B-QUE" - GRILLFEST FOR FRIVILLIGE" ok- jeg er frivillig tydeligvis, helt til det nederst i mailen står "og hvis du enda ikke har fått tildelt jobb, så har du mulighet til å få ordnet dette her." Vet ikke helt hvordan det skal tolkes!? Kan man være frivillig uten å jobbe? Eller må man grille for å bli frivillig? Wattevva. Skal uansett jobbe på Kroa den dagen. Nei. Det er dagen før eggsamen i RETTSINFORMATIKK! Ja, da skal jeg på grillfest. Ses vi?
  2. M.V. Hva står det egentlig for??? Siden jeg har hatt en veldig produktiv dag i dag. (Ikke ironisk) . Så har jeg altså sittet på et grupperom på VB og ventet på MGMT-konserten. Der spurte jeg noen kloke hoder, som antakeligvis har lest/drukket litt flere lover og mere jus enn meg om hvorfor det i alle dager står m.v. etter annehver setning i §-ene (paragrafene), og svaret var at det betyr noe så simpelt som med videre. Snakk om å gjøre jussssss mest mulig komplisert.
Hva skjedde med det allmenn kjente m.m.? KONSEKVENTHET pliiiizez jiiiizez!

Så ramser jeg opp alt jeg har gjort i dag: bytte fra overmadrass til seng, stå opp 07.30!!!!, trene, skjønnhet (LOLZ), lese RINF på skolen, spise, shoppe, drukne i regnet, vaske klær, lage pizza, rundstykker, pizzasaus, spise is, betale regninger, lese Aftenposten og A-magasinet meget grundig, rydde i illeluktende tomme ølflasker, se på TV (bare litt, det var relativt kjedelig), blogge, høre masse på musikk, og lese flere lover.

Dette er ikke epler fra Bunnpris.

Dagens konklusjon: Det lønner seg å stå opp tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar