mandag 18. mai 2009

Piknik på IFI og dagens outfitbilde

Viktig med ordentlige blogginnlegg i skikkelig superbloggerstyle. Enjoy denne interessante infoen:

Dagen i dag har vært merkelig. Først sov jeg en time etter at jeg hadde vært våken en stund. Så dro jeg på skolen for å gjøre gamle eksamensoppgaver i systemutvikling, men endte opp på 3. plass i Helenas pop-quiz i stedet.
Så var det gratis pizza, som det alltid er på Institutt for Informatikk når det skjer et eller annet.
Etter å nesten ha sovnet på trikken, var det bare å falle rett ned på senga, for så og sove 3,5 timer. Nå er jeg selvfølgelig våken, men alikevel trøtt. Tror jeg må ha litt is, og se litt på danske PH. (Trenger litt is i magen, siden det ikke begynner riktig enda...Ha ha)

Her er forresten dagens outfitbilde. Kaja mener jeg ser skikkelig sur ut. Jeg er egentlig ikke så sur, det er bare gangstah-looken. Takk til Cabbis-Tore for capsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar