torsdag 10. juni 2010

800 konvolutter gjør deg forfjamset

Merker at det er sommerferie nå. I dag har jeg puttet 7 forskjellige ark og brosjyrer ned i ca 800 konvolutter. Skikkelig sommerjobb-jobb. Har et bilde, men tør ikke legge det ut i frykt for å røpe bedriftshemmeligheter.

Etter jobb dro jeg å møtte Lotte. Vi spiste 3 boller med safran (tipper det egentlig var gurkemeie siden det er mye billigere) utenfor Deli i Bogstadveien. Plutselig kom det en dame kjørende. Hun parkerte, gikk ut av bilen, så veldig forfjamset ut, tittet litt inn i alle butikkene før hun ble borte. Plutselig kom hun tilbake med en Cola Zero i hånden og med jakken nedi buksen sånn man fort får når man har vært på do. Hun satte seg i bilen med to andre damer. Jeg lo og skulle til å le sammen med Lotte, men hun sa bare "ikke rart hun så seg rundt hele tiden, hun var jo med prinsessen." Hahahah, sa jeg, prinsessen, HÆ? Prinsessen? Også sa Lotte at det var Prinsesse Märtha Avis og hennes beste venninne som satte seg inn i bilen sammen med den forfjamsede damen.
Da skjønte vi hvorfor hun var så "forfjamset".

På 66-bussen fra Grorud så holdt jeg på å miste hånden. Gikk på bussen bak en mann, han var ikke spesielt stor. Også lukket busssjåføren døren før jeg var kommet inn på bussen, altså, jeg gikk på foran tilogmed. Fikk litt vondt. Vet ikke om noen så det, men sjåføren bare gliste og sa sorry. Godt jeg ikke er langsint.

Har en historie om en heiting på t-banen som hadde et stort hull strategisk plassert i hipsershortsen sin. Tror han gikk på SV siden han hadde skjegg, Akademika bærenett og antakeligvis gikk uten boxer............ Ehehehehehhheheee. Orker ikke å fortelle hele historien i detaljer.



Også til det som gjør det enda mer fantastisk å leve på Vestkanten:

(både meg og den nye butikken, for de som ikke skjønte det daaaa)



PS: Spytta tyggisen min i en hekk i Jacob Aalls gate i sta. Er det lov?

1 kommentar: