søndag 20. juni 2010

Jeg har funnet opp en vits!

Hei bloggen.

I dag har jeg vært på hvitløksfest. Maria hadde blitt kjent med to israelere og inviterte de på middag. Og det ble middag. Jeg og Hedvig var ubrukelige, og ble derfor satt til å kutte tomater i fire biter og lage tzatsiki. Han ene israeleren synes tzatsikien min var god. Er ikke hver dag man får et slikt komplement!

Fant opp en sykt bra metode for å bli kvitt vannet fra agurken.

Også skrev jeg ned oppskriften på hummus. Glemte lappen hos Maria da. Pyttpytt, da har jeg iallefall en grunn til å dra dit for å få servert mat igjen.

Over til neste emne: Hvitløk. (Håper ikke Hvitløk i Vask leser dette!)
Såpass har jeg lært om israelere i dag, de er glad i hvitløk. MYE hvitløk. 


Er glad for at jeg har sagt opp jobben min, hvis ikke hadde jeg blitt det i morgen. 
Og hvis noen lurer på hvordan en israelsk matrett som menn ofte lager hvis de skal kose seg ser ut, så er det slik:


                 
Det hvite er egg. Det spiste ikke jeg. Resten bestod av overnevnte ingrediens, tomater og løk.

Også over til dagens høydepunkt. JEG HAR FUNNET OPP EN VITS (den slår ikke an på engelsk):

Har du hørt om jenta som fortalte så tørre vitser at hun døde av dehydrering?


Jeg er så morsom!

1 kommentar:

  1. jeg har funnet på et nytt ord
    hvis ubrukometeret er høyt er man ganske ubrukelig,
    om ubrukometeret er lavt, så er det greit...

    Akkurat nå slår denne bloggen dårlig ut på ubrukometeret, og det - ja det er bra :)

    <3

    SvarSlett