søndag 6. juni 2010

Hest og krokodille

I går var jeg på et sted med rosa plysj på veggene. Jeg snakket med en fyr som gikk med sånne ekle briller. Men han var ok alikevel.
Etter i går har jeg lært at folk som ikler seg hest-og krokodilleklær kan være ålreite å snakke med.
Dro på nach. De hadde miksebord i stuen og en vask helt random plassert i gangen.

I dag var jeg i en park. Så kom det en gammel mann bort til meg og spurte om noen av oss var vegetarianere. Jeg svarte nei. Han sa at han spilte trommer i et band og at de hadde spilt på St. Hanshaugen i dag. Jeg sa kult, også klappet han meg på hodet og sa jeg så veldig fin ut i dag. Tror nok det var fordi jeg gikk med hatten jeg har stjålet av Helena.

Tok dette bildet i går, noen andre la det ut på Facebook, så da er det greit at jeg legger det ut her. Kaller det "ostepop i lissetrøbbel".

2 kommentarer:

  1. Jeg liker måten du skriver på. Veldig godt. Rosa plysj på veggen høres jo fint ut:)

    SvarSlett
  2. Takkara:) Var veldig fin ja, og mye fintfolk. Juss-studenter har tydeligvis litt høyere standard på kjellerpubene sine enn Blindern-folk.

    SvarSlett