torsdag 24. juni 2010

gjesteinnlegg. nå er det ferie.

Da min dag har bestått av:
  • Siste-dag-på-jobb-la-oss-spørre-marte-om-alt-om-ny-jobb-samtaler
  • mikro-rømmegrøt med gelekonsistens konsumert på 1 minutt. 
  • Klare det kunststykket å komme en time for tidlig til """velvære"""-time (jeg bestilte kl. 17.00!!!! SVERGER).
  • Løping til apotek. 
  • Løping til båt. 
  • Tur-retur med Nesodd-båten for å hente sekk og sovepose.
  • Toalettbesøk på nevnte båt, med dysfunksjonell nedtrekking (godt jeg bare tissa!). 
  • Pakke nyvasket, vått tøy ned i en liten sekk, for 2 uker.
  • Synkronisere iPod med 6000 sanger helt på nytt.
  • Tømme kamera.
  • OSV. Dagen er ikke slutt. Gla jeg skal opp 04.15 i natt, så får jeg liksom litt ut av morgendagen.

Ble jeg glad da Helena spurte om å få skrive et gjesteinnlegg (så slapp jeg å tenke på det og lizm):

Ok, here it comes!
Mitt förste blogginnlegg i historien - det gjör meg stolt (klisjé?)
Jeg lurer forsåvidt på om man må ha mange ord delings feil, er det et krav?
For det kan virke sånn hvis man skal bli en populär blogger. Vi får se hva det blir til.
Men altså, idag morges på t-bane stasjonen på Stortinget, så jeg noe som fikk meg til å le, og fikk meg til å tenke at hvis jeg hadde hatt en blogg, så hadde jeg nok skrevet om dette i bloggen min.
Men nå har det seg slik at jeg ikke har noen blogg, kall meg gjerne nerd, jeg vet at jeg er det, men nå kan det jo diskuteres om det er nerd eller qlt å ha sin egen blogg. Meneh, punktum.
T-bane stasjonen, eller t-banestasjonen, jeg var på vei til jobb og i mot gående retning kommer det en dame. Med stoor mage, mest sannsynlig med en baby inni. Og (heldigvis) hadde hun på seg en t-skjorte. En svärt festlige t-skjorte. Hvertfall for oss nerder (ref. tidligere diskusjon), spesielt for vi som går på ifi.
Altså, det mest geniale jeg har sett denne morgenen på t-bane stasjonen. Selv om hun latet litt som om hun ikke visste hva slags t-skjorte hun hadde på seg. Jeg klarte rett og slett ikke dy meg, så jeg fikk lättis og måtte snu meg etter henne. En av få damer jeg snur meg etter på gata, det skal du ha for! Etter å ha lett på det o store internettet for å finne denne t-skjorten har jeg kommet over en del geeke t-skjorter, så den var ikke like ql lengre, men nå hadde jeg jo allerede begynt å skrive. Også var jo denne teksten som hörte til bittelitt morsom og ikke minst interessant. "Thinkgeek has done the math and it turns out that a baby is 4.65 Terabytes in size and on a T1 it takes about 40 weeks to download." LOL
Også har jeg jo funnet ut hvertfall noe jeg kan ha på meg hvis jeg en gang i fremtiden får stor mage (det kan jo väre det samme hva som er inni)
Jeg vil til slutt benytte an ledningen til å önske martemus en fantastisk ferie. Gonna miss u, BFF <3
Good sommer!
PS. som en annen skikkelig ql blogger legger jeg ved et random bilde av bloggeiern og undertegnende, selv om det ikke har noe med saken å gjöre.



xoxo hz

2 kommentarer:

  1. Alle dine håp om å fremstå som elegant blogger forsvant med punktet "Toalettbesøk på nevnte båt, med dysfunksjonell nedtrekking (godt jeg bare tissa!). "^_^

    Ellers hadde forøvrig skjorta på http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/womens/9b11/ gjort en god jobb for å få gravide til å fremstå som geeks^_^

    SvarSlett
  2. Gjesteinnlegg!!! sååå trendy & QLT! :D
    kozzkozkozzz BFF´s <4

    SvarSlett