tirsdag 10. februar 2009

Det er for få lilla perler her!


Vel. Da jeg kom på at jeg hadde denne bloggen kunne det jo kanskje være noe å skrive et innlegg og. Ikke det at jeg vet helt hva det innlegget skal handle om, men det finner man vel alltids ut av.

Jeg er ikke i Cabarete. Jeg er i Oslo. Det er ganske mye snø ute, og naboen har ikke kommet hjem. Litt synd i grunn, da jeg liker å spionere, og det faktum at det bare er 4 dager til jeg blir nødt til å henge opp ett hjerte i vinduet mitt for å symbolisere min kjærleik til han over gata. Håper han har de samme planene i tankene.

Jeg trenger flere lilla perler, det er det dette fantastiske første innlegget, i min fantastiske blogg som jeg helt sikkert kommer til å oppdatere hver eneste dag, kanskje til og med opptil flere ganger om dagen, skal handle om. De lilla perlene altså. For jeg tenkte jeg skulle perle et fantastisk regnbueperlesmykke, selv om jeg har hørt at selv-perlede-fargede-smykker ikke lenger er trendy. Heldigvis at dette ikke er en fashionblog. Selv om det har skjedd en fashionting i dag, og det er at ipoden min har fått en liten baby. Det har faktisk skjedd ganske mye for ipoden min i det siste, og da tenker jeg ikke på oppdateringer av musikken og slike vanlige ipodting. Først døde den to ganger i løpet av to dager, men som det tekniske geniet jeg er, så klarte jeg selvfølgelig å fikse opp i den biffen. Da jeg kom hjem til Odden i helgen (jeg var sulten), lå det en pakke til meg/ipod der. Det var usynlige klær. Eller det er vel mer en gjennomsiktig beskyttelsesklistresak. Ganske fint. Ingen flere riper for min svarte venn (ipoden altså). Men mere har skjedd. Lille blå har ankommet. Lille blå liker bare trance, og den er glad i trening. Ikke mer å si om den saken.

Tror forresten at budsjettet mitt tillater meg å kjøpe noen flere lilla perler. Kanskje noen i andre farger og. Nå skal jeg nemlig bli så trendy at hjemmelagde perle-smykker kommer på top ti fashionstylish-list. Der havner jeg og. For jeg har visst startet å blogge.

1 kommentar:

  1. åå, marte du er jo så gøy du!

    hilsen fra marii i bergen city

    SvarSlett