fredag 27. februar 2009

Hove vs. Roskilde



Etter at en illeluktende stank hadde forfulgt meg noen timer, forsto jeg at det var fjorårets festivalbånd som måtte forsvinne. Ganske vemodig, særlig det fine fra Skral festival, den beste festivalen.
Men nytt år, nye festivalmuligheter. Og med band som The Killers, White Lies og Franz Ferdinand til Hove så er det mye som heller for Norsk festivalsommer. Selv om Roskilde med billig øl og Coldplay ikke er et dårlig alternativ. Heldigvis er det en god stund til jeg må velge, men festival blir det i 2009, garantert!

PS. Dette inlegget er mer eller mindre publisert via mobiltelefonen, jeg er nå på god vei mot å bli en superblogger, og jeg lovte derfor Rebecca å nevne at hun satt på nabobordet til Thomas Numme og Truls fra Senkveld, noe jeg da gjettet var på Tullins, som selvfølgelig stemte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar