lørdag 14. februar 2009

Kjærleikshendelser

Sol er digg. Og lørdager er digg. Jeg trenger penger. For jeg har lyst på mange nye fine ting. Aller helst en ny router. Eller nye solbriller, det er det samme egentlig.

I dag har jeg og Lotte feiret vinterferien. Vi har drukket kakao med rom. Dominikansk rom, verdens beste rom. Også har jeg laget et veldig trendy smykke. Jeg liker i allefall å tro at det er veldig trendy. Ideén stjal jeg fra en eller annen nettside. Altså ikke så veldig originalt.

Nå er det bare å håpe på at naboen henger opp ett hjerte i vinduet for å vise sin kjærleik til meg eller at et hemmelig romantisk kort dukker opp.

Her er alt det romantiske som har skjedd meg i dag:

  • Hvite sko kom i posten
  • Mannen på Vinmonopolet ga meg en vin med skrukork uten at jeg sa at det var akkurat det jeg ville ha
  • Lily Allen synger fine/kule/morsomme sanger for meg
  • Jeg lagde et passe søtt smykke
  • Det er sol og sol er nesten vår som er ganske romantisk

Ikke verst med andre ord. Så nå sier jeg som Gossip Girl:

Husk at dere elsker meg!

Marte


Fine hvite sko som ikke kan brukes ute

Sommer og is, eller noe annet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar