torsdag 19. februar 2009

Jeg hater kakemonsteret!!!

Etter rettsinformatikk-timen i dag, så hadde jeg planer om å trene, men siden jeg hadde glemt hårstrikk så gadd jeg ikke alikevel. Selv om hovedargumentet for skippinga, var at klokken var 16, og da er det alltid så sykt mye folk. Derfor bestemte jeg meg for å GÅ hjem (da ville jeg slippe trikkekaos i rush-tiden og), når man vandrer rundt i byen så er faren alltid til stede for å gå innom butikker bare for å titte litt. Det skjedde selvfølgelig, og jeg fant noe ganske fint som jeg fikk byttet til meg mot et gammelt matpapir og en tyggis. Jeg liker sånne bånd jeg. Har hørt at det er HELT ut i vår, så derfor skal jeg gå med det.

Litt skjult reklame gitt

Jeg er glad for at jeg ikke har fått istapper eller annet som kan finne på å rase ned fra tak, i hodet enda. Takk for ras(k) levering av varselskilt fra rasfare.no (den vitsen var ikke min). Lurer på om reklamen for nettasiden rasfare.no har noe sammenheng med at den kan leses som "rasfare enno"? Men nok om akkurat det. Rebbis og jeg så forresten noen polakker (de var polske, hørte det på plystremåten og vi SÅ de!) oppå et tak ca 5 etasjer over bakken uten sikring, mens de drev å måkte ned masse snø. Det så ganske skummelt ut. Jeg har tatt et veldig fint bilde av de flittige arbeiderne.

Men tilbake til klokkekaostemaet. Da jeg satt på trikken det siste stykket hjem, oppdaget jeg at det ikke var så mye folk ute alikevel, så sjekket jeg klokken og innså at den bare var 14.45. Altså hadde jeg tjent to hele timer, siden jeg trodde klokken var langt over 16! Ikke dermed sagt at jeg snudde for å stikke å trene. Ånei. Så nå er det sjokoladekakemixbaking på g.

Noen som vil komme på besøk? Kakemonsteret er IKKE invitert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar