onsdag 18. februar 2009

Rebecca rimer med økonomi.

Nå er det slutt på alt av økonomi-snakk. Nå skal ikke penger nevnes med ett ord. De skal gå inn på konto, også skal de gå rett ut igjen. Og de kan gjerne bli gjort om til fine ting. Som for eksempel noe fra Asos eller rett og slett en ny PC (eller en mac). For nå er dataen min full. Full av tull. Det er også et rim.

Så, når jeg får noen penger så skal jeg bruke alt på en ny data. Og det blir nok en eee. For det er jo det jeg egentlig har lyst på. For da kan man jo nerde over alt, i tillegg at jeg har hørt, og forsåvidt også lest, at alle kule bloggere har med seg små pc'er rundt omkring slik at de kan blogge der de vil. Og målet mitt er jo å bli en kjempekjent blogger som skriver om alt mulig som ingen egentlig bryr seg om. Deriblant økonomi. Men det har jeg jo fått forbud av Rebecca å snakke om. Så da blir det nok ikke noe av det. 

Etter å ha jobbet i fire dager med å ta telefoner på et sentralbord, en ganske grei jobb, selv om det blir mye nettsurfing. Og det er her problemet er: jeg har gått tom for nettsider å bla igjennom. Damn. Og det er jo ikke heller alt som passer seg, da jeg har folk (relativt het) sittende slik at de kan se rett på skjermen min.

Nå har jeg altså vært i gjennom følgende sider x-antall ganger i løpet av de siste dagene, i kronologisk rekkefølge etter hvor mye besøkt:
Gmail
VG
Dagbladet
Nettavisen
Sol
Henne
DetNye
Urban Outfitters
Asos
UiO
Side2
Aftenposten
Kjendis
Amta
Hove
Roskilde
Div. blogger (selvfølgelig)
Gateway College
Finn (jeg leter etter jobb imens jeg sitter på jobb)

Så nå vet jeg rett og slett ikke om flere sider å besøke. Det er det som er det store problemet. Lurer på om det finnes en side med linker til sider over de sidene som jeg IKKE har besøkt? Om det ikke eksisterer, så skal jeg bruke de siste 7,5 timene av min sentralbordjobb til å utarbeide denne listen. Tror det er nettopp det som er mitt kall i Internett-verden. Og det kan det jo faktisk bli penger av!

PS. Jeg orka ikke å sortere sidene i rekkefølge. Så der bare tøysa jeg. 

 Burkaperson jeg møtte på t-banen en sen kveld

2 kommentarer: