søndag 1. mars 2009

Vista eller Ubuntu, Petter Northug?

Etter en liten "treningstur" til 7 eleven for å kjøpe is (jeg motsto fristelsen), ble jeg på alle nerders vegne glad for at de nå har begynt å selge et alternativ til den offisielle brusen Urge.

Bedre kan det ikke bli. Spørsmålet er vel bare når den kommer på flaske?


Ny uke er og som kjent nye muligheter. Noe jeg skal benytte meg av. Og etter en søndag med både femmila- og potetgull, er mandagen en fin dag til å starte treningen igjen slik at jeg kommer meg opp på Petter Northug-nivå! Sukk!

Og om noen vil gjøre obligen i systemutvilking for meg, så kan jeg betale i 1-kroninger og lodotter. Førstemann til mølla!

2 kommentarer:

  1. Smaker Ubuntu-colaen noe godt, da?

    SvarSlett
  2. Hmmm. Tror jeg blir nødt til å smake på den. Tenkte faktisk ikke på at jeg kunne teste den ut:P hoho.

    SvarSlett