fredag 12. februar 2010

Dette er en noe vi gjør en gang i året:

For ca. 11 måneder siden, var jeg på Edvarts og drakk kaffe. Det var jeg i dag og. For tradisjonens skyld, tok jeg på meg de samme buksene og de samme skoene. Gud det er greit med denne bloggen altså, da kan jeg bare gå tilbake på en random dag for å se hva jeg hadde på meg. Så etter å ha tatt på conversene, for å feire at det var sol og ikke så mye snø på bakken, gikk jeg for å møte Sara. Sara Van Phara. Ålreit jente.

Etter litt jatt og pjatt og sladder som ikke handlet om kongefamilien, (gidder ikke skrive om det andre vi ikke snakket om) kom vi inn på temaet festival og reising og sekker og pakking. Sånne typiske ting man snakker om når man liker Oslo så mye at man vil reise bort litt for å bli enda gladere i hovedstaden når man returnerer.

Azza, jeg er jo forelska i den fine baggen som jeg ønsker meg til bursdagen min, men Sara ville ha en sekk som ikke var så stor.


Sara: Som skillsmissebarn siden jeg var 5 har jeg blitt ganske flink til å pakke.

Marte: Ja, noen er skillsmissebarn og andre går i speideren.

Også lo vi godt da. Sånn som man gjør etter tre-fire kopper kaffe.

1 kommentar:

  1. Så fint at bloggen kan brukes til flere ting en bare å legge ut uinteresante detaljer om livet sitt :) Selv om det også kan være en fin ting...
    Ellers vil jeg bare si at pannelugg er tingen ;)

    SvarSlett