søndag 14. februar 2010

Snus under setet på trikken

Vi var på vei til Lady Moscow kjempebillig-konsert på Sjatå Nøff, og vi tok trikken. Det må ha vært morsomt, for i går da jeg skulle sjekke usendte meldinger på super-fancy-telefon så sto det:

Snus under setet på trikken.

Jeg tror det var meningen at jeg skulle blogge om det. Jeg har nemlig blitt sånn superblogger som noterer ned morsomme ting når det skjer noe morsomt. Jeg noterer ikke alt da, for da hadde jeg ikke gjort annet enn å notere. Husker at jeg noterte ned noe annet og, bare sykt kjipt at jeg noterte det i Hildes notatbok. Og hun er jo på QBA nå. Ikke utestedet QBA, men landet. Det skrives egentlig Cuba, men ser mye mer fancy ut med bare QBA.

Også fikk jeg jo en sånn fin Hello-my-name-is-lapp, også skulle vi klistre den på meg, men først skulle vi bli fulle og skrive noe skikkelig morsomt. Det ble ikke så morsomt. Ikke fordi vi ikke ble fulle da.

Dette er Lady Moscow:


Lady Moscow - Don't Look Back from Stéphan Talneau on Vimeo.


Det kosta bare 20 kroner. Det er en fin pris å betale for en morsom konsert.


Og dette er lappen og meg:


Litt trist

3 kommentarer:

  1. SV:
    Fredensborg og Løkka er samma ulla. Okkupantene søker seg til dritten uansett!

    Så fint for deg da. At du har noen å identifisere deg med, mener jeg. Blitz er jo tingen for de som er misforstått av samfunnet, er det ikke slik det er?

    SvarSlett
  2. Hei jeg heter Marte. Jeg er misforstått av samfunnet.

    SvarSlett