tirsdag 23. februar 2010

Mine favoritt OL-grener

  1. Sprint menn (fordi han med divanykkene kun matcher kameraet på oppløpet)
  2. Skiskyting kvinner 
  3. Skiskyting menn 
  4. Skicross kvinner (bare sett på svensk TV)
  5. Skicross menn (bare hørt på radio)
  6. Curling
  7. Aksel Lund Svindal og Kjetil Jansrud (Alpint)
Da det gjelder punkt 2 og 3 så liker jeg det bare fordi jeg kunne vunnet om alle hadde bommet hele tiden og jeg hadde truffet blink.
Punkt 3 liker jeg fordi det er mye fall, norske videre til semifinalen og jeg føler at jeg spiller ssx 3 eller en annen versjon av det spillet. Oj, nå kom jeg på hva jeg skal gjøre neste gang jeg er hjemme på Odden.
Punkt 5 er min 5. favoritt av den grunn av at vi (eller ikke vi, men han som fikk bronse) fikk bronse.

Punkt 1 og 6 kan dere tenke dere selv.



Og her kommer gullkorn om norskene fra svt1 sine kommentatorer:
"Hvilken frekkis hon Hedda Berntsen"
"Va snabb hon er hon norske" 
"Hon er proff hon tjejen, bare 19 år, från oslo"
"Vilken norsk dag det er, enn så lenge"
"Två norske og i samma semifinal altså"





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar