mandag 15. februar 2010

Spørsmål ang. Google Chrome m.m.


Hei Internett.

Jeg vil gjerne logge inn på Gmailen min, bruker nettleseren Google Chrome. Prøvde med feilsøkingen deres, men fikk ikke noe svar der. Så var det en annen ting jeg også lurte på; tastet inn fødselsnummeret (helt riktig) mitt i nettbanken, da fikk jeg beskjed om å skrive inn fødselsnummeret mitt. Er det mulig at noen kan ha byttet om på det siden sist?

Har dette en sammenheng med at noen mener jeg er misforstått av samfunnet?

Håper på svar. Gjerne raskt. Vil til Hemsedal på klassetur.

MVH
Marte.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. Sv: Hehe.. Ja, jeg skulle vel heller vært på blogspot jeg også, hvor man kan blogge i fred. Men jeg hakke lyst til å flytte fra bloggen min, så jeg får bare holde ut alle disse spammerene.. :S

    Jeg er faktisk tit innom bloggen din, for jeg digger måten du skriver på ;) Men det var en periode du ikke blogget særlig mye, så da gav jeg lissom litt opp.. Men så nå i februar har du jo tatt helt av igjen! Det er jo flott :D

    SvarSlett
  2. Takk for det:) Slutta å drikke så mye øl, da ble det mer tid til blogging. Dessuten har jeg startet et nytt å bedre liv!

    SvarSlett