mandag 8. februar 2010

H+elg+1=helgen

Jahalloja. Nå lurer vel alle på hva jeg har gjort i helgen. Og det skal jeg jaggu fortelle dere. Om dere vil eller ei. Ja først da, etter den miserable fredagen, så ble det lørdag. Da tok jeg skia fatt ut i Nesoddens skiløyper. De var ikke preppa. Men i Northug-stil og med La Roux på øra, var ikke oppoverbakker noe problem for meg. Bare for kondisen. Jeg ble ledd av da jeg etter en halvtime ankom den derre hytta. Jeg sa bare at jeg ikke hadde trent i år. Da lo de mer. Også spesifiserte jeg at jeg ikke mente "i år" som i Tjueti, men "i år" som i "på et år". Da lo de så de nesten døde. Å gud jeg er så morsom.

Jaja. Kunke bare henge på den hytta å spise chili con carne og sånt, det er viktig å hoppe litt. Det var ikke noen fare for at de som hoppa etter meg skulle se på meg som Wirkola, for-å-sire-sånn.

3,14 i stil.


Det var lørdag-dag. Lørdag-kveld var det slåssing. Søndag bakte jeg en marsipankake, eller jeg tok iallefall bilde av en som jeg hadde tenkt å legge ut her, og så si at det var det jeg bakte den på søndagen. Men den mobilen assa. Den nekter å sende bildet til Internett. Soooo last last last last year.

Fant istedet ut at jeg skulle lage en ønskeliste, (ble inspirert av kaker og slikt og det er jo bare 51 dager til bursdagen min). Her er lista:

Huska ikke om det heter North Face eller hvafornoe, men whattevva, får aldri det jeg ønsker meg uanz.

Det var et innlegg i ekte bloggerstil. Hahahahaaaaaaa.

Hva gjorde dere i helgen daaaahhhh???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar