fredag 26. februar 2010

L-OL på meg

Dette er sykt.

Har fått meg en jobb til. Dere klarer ikke gjette hva den dreier seg om, er et sånt blogg-hemmelig prosjekt. Forteller mer om det når jeg får lov... DERE BURDE GLEDE DERE AZZA!




Hahaha. Tulla.

Trodde jeg skulle drukne i en snøfonn da jeg gikk av bussen og så hvilken by som er nabobyen til den nye jobben min. Måtte forbrede meg på å gå av bussen dagen etter med mobilkameraet klart. Gadd ikke dra opp det vanlige kameraet lizm, det hadde blitt for teit.

Hold dere fast i ølen (det er fredag):


Så etter jobb så fikk jeg selvfølgelig lyst på kjøtt, jobber jo med dyrefôr, så sier seg selv at man blir relativt sulten etter en arbeidsdag. Så da lagde jeg like så godt verdens beste middag til meg selv. Og så skal jeg spise meg i hjel på en Kvikk Lunsj-sjokkis.
Merker at disse Olympiske Lekene har en viss asosialiserende effekt på meg, takker nei til å gå ut på en fredag fordi jeg heller vil sitte hjemme alene og være dritnervøs hver gang Norge tar inn 15 sekunder eller mer.



Men jeg er ikke så kjip da. Fikk med meg Jonas på konsert på John Dee i går. Jamie T på John Dee. Lættis. Var bra. Sikkert ingen som har hørt om Jamie T, så da benytter jeg anledningen til å introdusere dere:



Og det eneste bildet jeg tok:



Møtte en vi ble kjent med på Open'er i fjor. Huska ikke navnet hans så måtte presentere han med vennen min. De het det samme. LOL. Og da husket jeg det selvfølgelig. Er jo egentlig sykt god til å huske ting.

Ekke bare meg da. Og sier som resten; "er bare en tur i kjelleren", kommer jo sterkere tilbake

1 kommentar:

  1. mmmmm kvikk lunsj+melkesjokolade!!! min nye favoritt middag!!

    SvarSlett