mandag 1. februar 2010

Back to reality(show)

Nå er det ikke juleferie lengre. Jeg ble sykt lei meg da jeg fant ut at det faktisk er 4 måneder og 2 dager til sommerferien, og ikke 3 måneder og 28 dager som først antatt. Hulk. Men det går bra, så lenge ikke opptakene til Robinson-ekspedisjonen starter 29. mai. For jeg tenker at jeg sikkert blir plukket ut til den ferien. Har jo tross alt gått i Speideren, og litt tænings og slankis skader meg ikke. dessuten så ser jeg han her likanes fyren overalt rundt omkring i Storgata:



Om ikke så skal jeg arrangere mitt eget realityprogram. Tror jeg blir flink til å plukke ut deltakere. Her om natten hadde jeg en drøm om at Negar, Noor og Petter gjorde comeback i årets sesong. Fire dager etterpå leste jeg på en eller annen stor nettavis at mr. Pilgaard skal druse seg gjennom noen nye måneder i Mexico. Lurer på om han har brukt opp alle pengene han vant på skumpa alt? (For det var vel han som vant?)

PS. Jeg er litt lei meg, hu derre trygda nabodamen sin julelysverandadekorasjon som har hengt opp siden november 2008, har sluknet....:(:(:(

1 kommentar:

  1. Håper du kommer med Marte. For da kan jeg si til alle jeg treffer på byen at jeg er venn med Robinson-Marte!! Det hadde vært kult!! Ingrid

    SvarSlett