lørdag 6. februar 2010

FML

I går var jeg så emo at jeg stemte på Det Store Korslaget, og på Team Bjarne. Herre li at det er mulig. Å se på TV på en fredag altså.
Også dreiv jeg å chatta på Facebook da, og man blir ganske emo og av det og, særlig når meldinger som popper opp er av typen "...partyyyy in tha USAAAAA...", ikke det at jeg er så veldig fan av den derre sangen da, men venner som er fine i formen på en fredag gjør meg sjalu. Særlig nå jeg vet at jeg skal være på jobb helt til festen er over.

Men i dag da, så blir det ikke så emo-dag. Jeg skal jo bare gå på skitur langt inn i skogen, for så å være på et sånn møte på speiderhytta og spise gryterett og sikkert drikke kaffe og stresse over at jeg ikke får lest noe pensum. Også når jeg er ferdig oppe i skogen, så skal jeg ikke ut på den konserten på Blå som alle andre skal på. Da bli det Kroa. Edru. På jobb. På en lørdag. FML.

1 kommentar:

  1. Sv: Ja, jeg vet. Skifter hver gang man går inn. Jeg skulle også ønske jeg hadde folk som jobba for meg, som kan det å skifte headere konstant. Sikkert en html-kode for sånt og :P Takk for at du blir min 15. Jeg blir din 3! :)

    SvarSlett