onsdag 3. februar 2010

Kontrense

I morgen skal jeg gjøre et eksperiment.

Stå opp klokken 06.55.

For å trene.
Det er veldig tidlig. Men det må gå. Håper Studentidretten tar mastercard. Eller håper jeg får lønning i morgen. Hvis ikke så får jeg bare ta å løpe noen runder rundt huset. Man kan jo bli sprek av det og.

Nå har det snødd i to dager. Det er kontrense. Det melder i allefall tanta mi. Det er mange som klager på været, men det får så være. Ha ha ha. Jeg liker den snøen litt jeg, for da blir det enda bedre å ta på seg tøysko når den tid kommer sånn utti mars eller juli en gang.

Da jeg gikk over broen fra Blindern til Forskningsparken for å dra på en gruppetime hvor jeg var den minst skolemotiverte (men kuleste), så var det som å gå over vidda. Det føyka og snødde og var riktig så ålreit. Hvem trenger vinterferie og høyfjellet lizm når man har Blindern?

Tenkte faktisk å ta et bilde, men det gjorde jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar