søndag 15. mars 2009

Gardiner ønskes kjøpt.

Og der så jeg den antatt trygdede nabokjerringa som aldri skrur av lys eller tv, helt NAKEN.



Jeg må slutte å spionere på naboene mine. Og jeg må begynne å tenke på at de antakeligvis er like nysgjerrige som meg.



...hun har besøk. Og hun sitter naken (nesten), iført en rød truse i sofaen og røyker rullings og drikker øl. OMG. Kan jeg bli tatt for kikking nå? Det bør være regler om å skjerme folk for sin egen overvekt. GARDINER dame!!! Og for all del; du kan ta ned julepynten du hang opp på verandaen din kun iført morgenkåpe rundt den 14. desember klokken 02.06!

FY FAEN. Sofienberg rocks!

5 kommentarer:

  1. vel. jeg er ikke sååå spionerende. og jeg tror ikke dere ville likt det dere da eventuelt hadde sett på en film/pixz. eller jo forresten, det tror jeg alikevel.

    SvarSlett
  2. post scriptum: fortsatt ikke simen

    SvarSlett