tirsdag 31. mars 2009

bursdagsupdate!

Jeg har lovet å kåre vinneren av date-konkurransen i dag, men det venter jeg med til i kveld slik at alle får sjansen til å delta.

For det første så er jeg i lykkerus over alle bursdagshilsene på Facebook og zmz. TAKK. Poster noen av de beste her:

gratulerer med dagen. hadde du vært født noen timer senere, hadde du vært en aprilsnarr, haha.

Gratulerer med Eksamen! Og bursdag!

heppy børshdei tooo yooouuu! håpe du får en gledelig dag i myke sofaer og tropisk inneklima

Nå sitter jeg her og spiser kake til din ære. Bortsett fra at det ikke er kake, det er brødskive med syltetøy og brunost. Men det er nesten like godt. Gratulerer, Marte :)

Gratulerer med dagen kjære Marte Bajs!!! I love you!!!

Vi sover dør til dør, men jeg er våken før, så jeg gjør som jeg bør, /background music, kjør!/Happy b-day to you, happy b-day to you, happy b-day dear Marteeeeee -e - eh-e-eeeeeee, happy b-day to-o youuu-uuuuuo! Litt surt på slutten der, men vi ses etterpå og da skal du få noe som er pakket inn i løkkas feteste innpakningspapir. see ya!

Sånn. Jeg har mange kjempefine venner.
Så fikk jeg to gaver:

Fikk eplet før muffinsen, så måtte brå-slutte den biten, for man kan ikke spise sunt før sukker.

Gavelisten, mottatt i kronologisk rekkefølge:
Eple - Kaja
Muffin - Rebecca
Bil - Tiril



Nå er det tilbake til ekssamensskrivingen, 2,5 av 10 sider skrevet, om noen har interesse av det, så er dette oppgaven.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen Marte, og lykke til videre med eksamen ;) Som en av dine daglig faste lesere, må jeg få tilføye at jeg finner bloggen din meget kul, så ikke stopp med skrivinga ;)Hehe
    Klem

    SvarSlett
  2. Du er alt for deil <3<3<3
    Bænkers hookup med Mikke?

    SvarSlett