onsdag 11. mars 2009

California Dreamin'

Det er viktig med tema-spillelister på Spotti. I dag blir det en California-playlist. Så kan jeg spille en California relatert sang hver dag frem til jeg stikker dit om ca 1 år og 5 måneder (forhåpentligvis).

For jeg har ikke tenkt å bruke opp mitt 30 frie studiepoengs-semester i Noreg. Oh no.
Og Internettmarkedsføring høres jo deilig nerdete ut.

Kan jo bli interessant å skulle spare opp 53 000 kroner. Lykke til Marte. Takk.


PS. Det kan jo hende jeg treffer på denne karen, og da er det verdt hver eneste krone eller penny eller cent eller hva-de-nå-har-av-myntenheter.

2 kommentarer:

  1. okei, nå stilte du hundre spørsmål.
    Jeg begynner ved begynnelsen.
    Det er på tide å mekke seg en header når folk leser bloggen din. Hah. Bare lag ett eller annet.
    Last.fm får du ved å bruke itunes (det regner jeg med at du gjør) og så laster du ned fra http://www.last.fm/download
    Såååå får du vel en sånn kode som du limer inn på "nytt element (?)" på blogg-layouten.
    PUHHHHHH

    SvarSlett