lørdag 14. mars 2009

Raves og torsker generelt.

God morgen godtfolk!

Etter en meget innholdsrik kveld som kan oppsummere med ord som: Amigo, khio, rave, Vacuum Volt, øl, lange køer, lightsticks, urinering mellom biler, notatbøker, pirattaxi, jäger, halv kilo pastabolognese (Simen du skylder meg 83kr og 52øre) og ikke minst sofasoving (Takk!). Så er jeg i dag klar for å bare slappe av. NEIDA!

Det er en slik dag hvor det er bra med taco til frokost. Man må være kreativ og spise middager til frokost når man har spist fisk i en hel uke.

Jeg har spist det fordi jeg i kveld nemlig skal på en fiskefest, jeg måtte jo øve meg.


MIDDAGSMENY UKE 11

Mandag: Kokt torsk

Tirsdag:
Fiskegrateng

Onsdag: Panert sei med slappstekt løk

Torsdag: Pizza med ansjos og reker

Fredag: Kokt aurehode fra Dolly

Egentlig synes jeg den festen burde være til ære for meg, siden mange hadde gleden av å kalle meg Torsken da jeg gikk på barneskolen. TAKK FOR DET. Jeg er ikke bitter.

Her er en torsk

Og her er meg, det er en slående likhet. Eller hva?

1 kommentar:

  1. hahaha, jeg skylder deg 83 spenn for en halv kilo bolognese? den må du lenger ut på landet med, jente. drikk heller opp jäger'n du får servert!

    ps: jeg er ikke simen

    SvarSlett