onsdag 4. mars 2009

Jeg har en bolle i ovnen! Neida, det er bare brød.

Kjære faste blogglesere. Ehm. Hvis det finnes noen.

Jeg vil bare fortelle at jeg kommer til å bli den perfekte husmor. I går sydde jeg inn en bukse, opp en kjole (hørt det er bra med korte kjoler) og jeg har planer med knapper.

Nå har jeg bakt brød.

Det blir godt. I tillegg har jeg nå gått inn for å innføre kaffekos igjen. Kaffekos er på fredager, da får man en liten sjokolade, kanskje litt pottis (da gjerne potetsticks) og et glass brus. Dette mens man ser på Norge Rundt.
Det med Norge Rundt er jeg ikke helt sikker på om jeg gidder å bry meg om, men resten av kaffekosen er fra nå av kun tillatt på fredager.

Man må vente til freddan, det er slik det er.

Begynner nå å lure på om jeg egentlig burde pensjonert meg, jeg liker jo i tillegg til overnevnte aktiviteter følgende:
  • Hekle
  • Kryssord og sudoku
  • Rydde
  • Lage mat
  • Spaserturer
  • Kaffe med fløte og sukkerbit
  • Planter
  • Gå i postkassa
  • Se på skirenn
  • Bake kaker
  • Mokkabønner

Takk og lov finnes det flere som meg, jeg viser til denne artikkelen om Gamlisungdommene!

Også fant Kaja klippet jeg egentlig hadde tenkt å vise til. Hurra for Kaja.

2 kommentarer:

  1. Mye bra her. Utstrakt bruk av rotknoller alene kvalifiserer til tittelen Husmor. Når det gjelder utsagnet "Takk og lov finnes det flere av meg" må jeg si meg uenig. Flere SOM deg, det hadde vært greit. Du vil vel ikke ende opp som sauen(e) Dolly? google it.

    SvarSlett
  2. Haha, en liten skrivefeil der ja, for min egen del hadde det kanskje vært greit men...Og takk du anonyme:)

    SvarSlett