tirsdag 3. mars 2009

Tirsdag = effektivitet













Wulffmorgenthaler er fantastisk

I dag er dagen for effektivitet. Jeg skal ikke la meg forstyrre av noen ting som ikke har noe med viktige ting å gjøre. Derfor, når denne dagen er omme, så skal jeg ha blitt nesten ferdig med obligen i systemutvikling, jeg skal ha vært på Posten for å sende øredobbene til Solveig, og telefonregninger til ISF slik at jeg får igjen pengene mine. I tillegg skal jeg kjøpe nye nåler til Idas symaskin (siden jeg brakk de hun hadde), for da kan jeg sy resten av de klærne jeg har planer om å sy. Også skal jeg følge med i Inf1050-gruppetimen. Det SKAL jeg!

Om jeg klarer alt dette i dag, da har jeg vært flink, og jeg kan spise middag med Hedvig med god sammvittighet.


Hvor vanlig er det å ikke klare å gjøre halvparten en gang av det man har tenkt til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar