tirsdag 17. mars 2009

Jeg Leer.

Jeg vil da meddele, mine kjære Cabbis-venner, at jeg i dag har sett noe ganske LOL.
Jeg ante fred og ingen fare da jeg nøt en Litago Kokos-sjokkis-melk på Fredrikke (på Blindern) mellom heftig systemutvikling, da jeg så et velkjent krøllehode.

Noe forfjamset, med avisen under armen, ett brett med mat, noen bøker, et glass vann i hendene, hold dere fast:












LARS LEER












Så dette innlegget er til hans ære. Det skal sies at jeg ikke turte å gå bort å snakke med han, noe Hilde mente jeg burde ha gjort (i tillegg til å invitere han på café), Karina følte seg som hjemme og ville at jeg skulle hilse. Etter å ha drøftet saken med Carro, som heller ikke hadde turt å gå bort for å si hei, fant vi (Caroline) ut at han faktisk har Facebook.

Kommer du til å adde denne karen?

1 kommentar: