tirsdag 10. mars 2009

Polisnikksnakk

Jeg tenkte jeg skulle gjøre om litt på profilen til bloggen min, ikke sånn utseendemessig, for der gjør jeg forandringer hele tiden, men mer sånn temamessig. Og ja, det vil bli store endringer, fra nå av skal dette være en politisk blogg. Jeg vil blogge om de sakene innenfor politikk som jeg har mest greie på. Det vil si det meste. Men mye om Gerd Liv Valla og hijaber.








Neida. Jeg bare tuller.

Bloggen min handler om viktigere saker. Og da særlig PARADISE HOTEL. My favourite!
Synd den påmeldingsfristen gikk ut litt for fort. Paradise Hotel, OMG, det ville vært perfekt. Jeg hadde sklidd rett inn, ingen ville streifet tanken om å sende meg hjem og det ville blitt slåssing om å dele rom med meg. For jeg er aldeles sjarmerende. Og da særlig i alkoholpåvirket tilstand. Merkelig at casting-crewet ikke fant meg.

Paradise Hotel betyr én viktig endring i mine livsrutiner, og det er at jeg de kommende ukene ikke er tilgjengelig på MSN, Facebook og IRL (det sistnevnte er ikke av så stor betydning, da jeg ikke har noe liv utenom de to førstnevnte), mellom klokken 21.30 og 22.30.

Så, om dere vil meg noe på dette tidspunktet, si at dere ringer fra TV3 og trenger en joker.

Alltid lige skamkåde Triana

1 kommentar:

  1. Jeg hadde lett gitt ParadiseMarte en hvit kamel.

    SvarSlett