tirsdag 3. mars 2009

Grattis med dagen Carro!

Om det har noe med det at jeg har slengt meg på blogg-bølgen og dermed blitt en eller annen form for kjendis, det vet jeg ikke, men jeg har i allefall i dag mottatt hele tre (3) middags-dates-invites! Det må være ny rekord! Ikke vet jeg hvorfor alle plutselig har blitt så interessert i å henge med meg, jeg har jo verken penger eller rene sokker for tiden (jeg skal se hvor full skittentøyskurven kan bli før det begynner å lukte vondt på rommet mitt, eller jeg er egentlig bare litt lat).

Uansett, det ble ikke stekt fisk og hjemmelagte egg hos mormor i dag (nei, det er ikke hun som har lagt eggene), det ble heller ikke noe date med Elen. Hedvig, min sønn var først ute med å kapre mitt hjerte, og jeg stikker derfor bort til Fredrikke nu for å eta medda!

Typisk at de delte ut gratis Ubuntu-cola og fair trade sjokkis i dag, når jeg brukte masse penger på det i går. Men alt som er gratis er greit, og sjokoladen skal jeg spare til fredag. For da er det lov med godteri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar