fredag 6. mars 2009

Weekend-musikk sier god helg!

Da var det helg, selv om livet som arbeidsledig student for det meste går i helg hele uken eller uke hele helgen, alt ettersom. 

Men i min lykkerus over at obligatorisk oppgave i systemutvikling er levert og at det er fredag, så tenkte jeg at en helge-spilleliste var på sin plass. Og da tenker jeg ikke først og fremst på en spilleliste som er sånn "shit, nå skal vi på byen" eller "chille-i-sofaen" eller "søndags-hang-over-musikk", NEI, dette er en Weekend Playlist. Bokstavelig talt. 

Jeg har tatt meg bryet med å legge inn sanger med en eller annen form for connection til ordet "weekend", noen bra sanger, noen random og noen dårlige. Men felles er at de skal lage en superstart på helgen for nettopp DEG.

Kopier linken inn i søkelinjen i Spotify, og vips skal spillelisten dukke opp, med mindre jeg har klart å gjøre noen store feil. 

Har du ikke Spotify så er det ditt problem! Neida, bare tuller. Trykk på linken til venstre på siden min. Da kommer du til en side hvor du kan få en invite-kode. Vanskeligere er det ikke, og Spotify er jo noe alle bør kunne glede seg over (med mindre man ikke hører på musikk, og da er man enten døv eller meget sær). Det er jo helg, og dere fortjener både helge-spillelister, Spotify og kanskje en liten feiring (les fest) like mye som meg!

Nå holdt jeg nesten på å glemme å gi koden til spillelisten (det skulle tatt seg ut)! 

spotify:user:martemus:playlist:0BhcExrHfgCpxjVudAccZN

Fra denne fantastiske siden.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, toothpastefordinner!!!!!!!!!! Jeg trodde jeg var den eneste i heila verda!

    SvarSlett
  2. Jeg er faktisk ikke sikker på hvor man svarer. Er et mye omdiskutert tema i bloggverdenenenene.
    Anyroad... JA, den fra aftenposten? HAHADHSALHDAJJØS. Løvli. I likes your humor.

    SvarSlett