mandag 9. mars 2009

Hva synes dere om min nye tattis?


Folk liker meg tydeligvis godt i dag.

Denne tegningen fikk jeg av Ingrid. Hun skal starte tattoverings-selskap når hun blir eldre. Dette er et av hennes motiver. På lørdag traff jeg en fyr fra Skien (det uttales Skjeeeen), han var også tattovør, kan hende han var litt flinkere og mer kunstnerisk enn Ingrid, men det vil jeg ikke gå mere inn på, for da kan folk føle seg såret.

Det at folk liker meg i dag, gjør meg inspirert til å like andre. I dag er de jeg liker Arma og Linnéa. Eller jeg vet jo ikke egentlig om jeg liker de, men jeg liker i allefall bloggene deres. Derfor har jeg utnevnt meg selv som litt stalkers, og meldt meg på som frivillig på Øya-festivalen. Akkurat som de har gjort. Kanskje jeg blir kjempekul hvis jeg gjør det samme som de. Hvis ikke så har jeg i allefall gjort noe som jeg ikke har gjort før. Nemlig meldt meg som frivillig til noe. Det får sies å være dagens gode gjerning.

Dagens andre gode gjerning blir middag hos mormor og morfar. En gang jeg spiste der lå det en kjempestor flue i kjelen med kjøttkaker (noe jeg oppdaget da det bare var én kjøttkake igjen). Håper ikke det gjør det i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar