søndag 29. mars 2009

Egg-samen forbredelser inkl. fregner

Jeg vil meddele at jeg gleder meg til de 76 timer med eksamen i mediehistorie.
(Dette er ikke ironi, jeg GLEDER meg fakk-tiss.)

Og jeg har ladet opp med å bruke den FANTAZTIZKE dagen til:
  1. Ignorere fyllasjuke
  2. Drikke kaffe fra Java (som den flinke programmereren jeg er)
  3. Skravle med Kaja på St. Hanshaugen i et par timer mens vi opptjente noen fregner og sikkert en blærekatarr
  4. Gå til Ullevål skole, for så å sole oss mer i glansen av både lopper og Harald Eia
  5. Private dinnerpartey @ mormor og morfars
  6. Tenke på at jeg må skaffe meg kaffe-servise, for så å ende opp med et helt fantaztiiisk etter Oldemor


Dette er musikken som skal få taztat-uret varmt. Go write, og lykke til med eksamen Marte. (Og til dere andre selvfølgelig!)

Kos dere med disse schempefine bildene taken by Ingrid(?), som lå på kameraet i dag:



Og det fineste til slutt, i litt mindre format for ikke å bli fremstilt som fullstendig overglad i å legge ut bilder av meg selv:

Og som dem sier: Det er bedre å tømme en halvgod rosè enn å gulpe av vond gratis krydderte. (Selv om jeg ville ha foretrukket det sistnevnte om jeg hadde visst ettervirkningene av førstnevnte.)

1 kommentar: